Bu kitabı okurken sanki kendi iç sesimi dinledim… İbrahim Halil Özdemir, kelimeleri öyle bir dokumuş ki her sayfada kendi iç çekişlerimi yeniden yaşadım. Kırgınlıklarım, bir türlü geçiremediğim öfkelerim, “haklı olmak” uğruna verdiğim küçük savaşlar gözümün önünden geçti. Herkesin okumasını tavsiye ederim.