Kitabı dinledim, dinlemek bile zaman kaybıydı benim için, vermek istediği mesaj çok güzel ama zaten başlarda mesaj anlaşılıyor, kitabı bir ortaokul öğrencisi yazsa " konun çok güzel" der, yazar olabilmesi için kendini geliştirmesini umarsın, yarım bırakma sayımı daha da kabartmamam adına azimle bitirdim.