#düşserisi nin ikinci kitabı olan #yarınınkıyısında kitabının yorumuyla geldim.
Bu seriyi çok sevdiğimi söylemek istiyorum öncelikle... Yanlış bilmiyorsam dört kitaplık bir seri olacak. Üçüncü kitapta da acaba okuyacağımız güzellikler kim
İlk kitap olan #filearkası kitabında İklimya ve Çağın Alkan adını bir hayli görmüştük, okuyanlar bilir. Adlarını görsekte sadece birazcık bilgiler almıştık. Bunu söyleme sebebim az buçuk bir önceki kitaplarda karakterlerin adını sanını okuyoruz. Her ne kadar karakterler üzerinden farklı konular yaşamlar olsa da bağımsız okunabilir. Ama bir önceki kitapta aklınızın kalacağı kesin
Yunanistan Türkiye'ye Türk Dili ve Edebiyatı okumak için gelen İklimya Matilda Mir, ablasının başarılarının gölgesi altında ezilmiştir. Aslında ailesinin İklimya 'yı görememiş olması desem daha doğru olur. İklimya, kendi bölümünde başarılı birisi olmasına rağmen hakkında çıkan asılsız dedikodular yüzünden tam anlamıyla hem dersleri hemde ruhen bir düşüşe geçer. Kendisini ve derslerini de toparlamak ve ailesinin de baskısından kurtulmak için Üniversitesideki Hocalarına mailler atar. Özel ders almak istediğine dair. Ama ki hiç bir hocası ona geri dönüt vermez. Sebebi ise zamanında hakkında çıkan o dedikodular.
Tabi içlerinden bir hariç; Doçent Çağın Alkan Dinçer.
Kendisi öğrencileri tarafından çok sevilen biridir. Ve gelen maile olumlu olarak dönüş yapar ve İklimya'ya ders vermeyi kabul eder. Aslında bunun bazı sebepleri de var. Spoi olmaz umarım ama daha önceden de birazcık bir etkilenme söz konusu
Uzun lafın kısası Çağın tam anlamıyla İklimya'nın kurtuluşu, kendini bulma ve hatta yavaş yavaşta siz anladınız bence... Aralarındaki o tatlı mesajlaşlamalar yakınlaşmalar çok güzel bir yöne evrilecek
Ama şu var ki, İklimya'nın o maruz kaldığı dedikodular da kiminde olduğu kısımları okuduğunuzda şok olacağınıza eminim
Ben serinin ilk kitabını da çok sevmiştim ama bunu daha bir ayrı sevdim. Sanırım @misshelov her kitabında çıtayı arşa çıkaracak
Polina ve Dimitri'yi okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum.
Bu seriyi de canı gönülden tavsiye ediyorum.