Uzun zaman sonra yine okuduktan sonra etkisini bir kaç gün hissettiğim bir kitap.. Başlarda karakterleri anlamakta ve kafamda oturtmakta biraz zorlansam da özellikle ortalardan itibaren sürükleyici idi.. Almadan önce yorumlara bakmıştım.. Psikolojiniz sağlamsa alın gibi yorumlar da mevcuttu ama ben o kadar zorlayıcı olduğunu düşünmedim.. Zor bir hayat ve o zor hayatta dostlarının yanında olmasını konu alan dört arkadaşın sıradışı arkadaşlık öyküsü diyebilirim.. Kesinlikle okunmalı diyemem.. Ama böyle hayatlar da varmış diyebileceğimiz, kendi hayatımızın aslında hiç de kötü olmadığını anlayabileceğimiz bir deneyim diye düşünebilirim..