Kitabı bir solukta okudum diyebilirim. İçine çeken, duygularla örülmüş bir hikâyeydi. Ana karakterin yaşadığı iç yangın, hayatındaki zorluklar ve kırılma anları beni derinden etkiledi. Her satırda biraz daha onunla empati kurdum, zaman zaman boğazım düğümlendi, bazen de kendimi onun yerinde hayal ettim.