Bir solukta bitirilebilecek harika bir hikaye. Tavsiye üzerine okudum ve bahsedildiği kadar etkileyici bir kitaptı. Özellikle öğretmen arkadaşların okuması gerek bir kitap diye düşünüyorum. Bir öğretmen olarak söyleyebilirim ki Halit hocanın Mehmet'e olan yaklaşımını benimseyip çoğu gencin gönlüne dokunmak toplumumuz için faydalı olacaktır. İyi okumalar dilerim...