Bana söylenen isimler(zaten çok yok)
•Feyyaz(çok güzel lakap yaa seviyom) •zenci(Allah belanızı.. neyse beddua etmicem, gerçekten çok kırıcı) •çikolata(bu da üstteki gibi iğrenç, nefret ediyorum sizden) •patates(ablam söylüyo yani güzel) •pizza (bunu da ablam söylüyo,güzel) •prenses(annem söylüyo bunu yani, güzel) •güzel gözlüm(çok seviyorum ya, hoşuma gidiyo) •Feyzoo (iyi yaa, yorum yok gibimsi) •Geyza (ensaar bsiwhdowhsowhs iyi laka ama yani bdibdos) •Piremses ( guzel yani bxuahaoqjs) •Ferman (AGAGAGAA ÖLÜRÙM SANA ADAAMM) Aklıma gelirse eklerim
Gönderi kullanım dışı
·1 alıntı·
571 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok yaratıcıyım kendime bi alkış alayım😆
✧feyza`☆
Gönderi Sahibi
Mal ya zbajswknsxbwksnqljswk