“Yol” fiziksel bir yer değiştirmeden ziyade içsel bir dönüşümün metaforu olabilir mi?
Anılar, tecrübeler ve geçmiş bireyin kimliğini derinden etkiler mi?
Bireyin kimliğini araması gerekli midir? Bu kimliği bulamamak eksiklik midir?
Kendini aramak, “bulmak” ile sonuçlandığında mı daha anlamlıdır? Arayışın kendisi mi daha anlamlıdır? Yolun sonuna varmak mı, yolda olmak mı?
İçe dönüş yolculuğunu temelinde acılar mı yatar?