·136 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 00:08 Stephen King'den okuduğum ilk kitaptı ve büyük beklentilerle almıştım aslında. Fakat anladığım kadarıyla bu kitap yazarın kaleminden daha farklı bir tarzda yazılmış. Korku yok ve gerilim yok denecek kadar az. Daha çok gençlik kitabı tadında 15-16 yaş okursa beğenilir diye düşünüyorum. Bana fazla hitap etmedi. Demek istediğim beklentiniz sadece korkuysa bu kitap için çok beklentiye girmeyin derim. Asıl amacının ders vermek olan akıcı bir kitap yine de.