Okuduğum ilk manga ve çoook sevdim. Devamını okumayı dört gözle bekliyorum.Okuduktan sonra hemen bir ayıcıklı jelibon alındı.Çünkü neden olmasın.Karakterlerin karşılaşmaları çok anlamlı.Bunun yanı sıra birbirlerine duygularını ifade edemeyişleri okuyucuyu meraklandırıyor.Sevgiyi ifade etmeyi farklı yollardan ve bence çok tarz bulduğum için söylüyorum ifade edilen kısımlarda var. Bence sadece iki taraflı yetersizlik ve tâbi ki dışarı etkenlerinde payı olarak hızlı ilerleme kaydedilemiyor. Ama bunu düşünürken de aklıma şu geldi aslında;İçten içe ikisi de birbirinden hoşlanıyorlar. Ne kadar bunu itiraf etmeseler bile.Bu bile tohumların filizlendiği anlamına geliyor.Sanki bir k-drama'nın içinde gibi hissettim kendimi.Manga okumak isteyenler için bu kitabı öneririm. Okul dizisi izliyormuşum gibi. Çok keyif aldım ve okuyacak olanlara da keyifli okumalar dilerim.