Puan vermedi·415 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 00:24 Bismillahirrahmanirrahim
Rahman ve rahim olan Allah'ın adıyla.
Rabbim Hz Osman'a rahmet etsin. Bizi onun komşusu eylesin.
Hz Osman'ın Semerkand yayınlarından bir kitabını daha okumuştum. Onda pek etkilenmedi ruhum fazla açıklayıcı değildi. Allah razı olsun yazardan kalemine ve emeğine sağlık. Çok açıklayıcı, akılda soru bırakmayan, delilleriyle hepsine net bir şekilde cevap vermiş. Kitabı adeta yaşadım diyebilirim. Çok anlaşılır bir dilde yazılmış. Semerkand çocuklar için daha uygun desem olmaz çok karmaşık bir dil ile yazılmış. Bu kitap yetişkinler için daha uygundur. Eğer bir Halife okunacaksa bu yazardan okunmalı diyebilirim.
Hz Ömer'i okumak için çok heyecanlıyım.
Hz Ömer'i okumadan alma canımı Allah'ım...
Sevgilerimle 🪽