Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2025 08:06 Gayet vulgarize edilerek yapılmış bayağı bir konuşma. Bunun içindir ki kitlelere kolay bir şekilde yayılmış. Yani halk seviyesine hitap edilmiş üstüne çıkılamamış. .
Müslüman aydınların kompleksli bir şekilde müdafalarını anlıyorum. Çünkü kitlelerde tesiri olmuş ve bu tesiri kırmaya çalışıyorlar.
Bu âmiyâne konuşmasına yine âmiyâne bir değerlendirme yapacağım. RENAN BOŞ YAPMIŞ!!