Kahvemi elime alıp dergi okumaya bayılıyorum desem ama bu 46’lık dergi sayesinde oldu. Önceden dergi okumayı pek sevmezdim belki de doğru dergiye denk gelmediğimden dolayı bilemiyorum. Ancak uzun süredir 46’lık dergiler ile oldukça güzel bir bağ kurduk. Sayfaları her çevirdiğimde bizleri güzel yazılar, çizimler karışılıyor. Psikiyatrist, psikolog, oyuncu, öğretim üyesi gibi birçok meslekten kişilerin yazdığı dolu dolu yazıları okuyoruz. Bu dergi Mart-Nisan sayısı 48 sayfadan oluşuyor. Sanat edebiyat, psikoloji gibi birçok yazılarla dolu dolu bir dergi. Sizler de dergi okumayı seviyorsanız 46’lık dergilere de şans vermenizi öneririm.