Yazarın her kitabında kendisini biraz daha geliştirdiğini görüyorum ve bu başka bir keyifle okumamı sağlıyor. Taze bir anne olarak kaybolan çocuk vakası işlemesi bence kitaptaki duyguların daha iyi geçmesini sağlamış. Kitaptaki anne polisin tüm duygularını yaşadım resmen. Aksiyondan nazaran duyguların ön planda olmasını sevdim. Normal şartlarda aksiyon insanıyım kitaplarda ama burada olması gereken duygulardı ve yazar bunu çok çok iyi işlemiş.