Puan vermedi·207 syf.····Okunma: 13 Nisan 2025 00:54 Yazarlığını sevdiğim ve benim gibi İngiltere'de yaşamış birinin kitabını okumak istedim. İyi de oldu. Beraber Londra'yı turlamak hoşuma gitti. Ancak tekrara düştüğü çok yer var. Editörü dikkat etse iyi olurmuş. Bir de bir gezi kitabı olarak düşünülmemesi gerektiği belirtiliyor kitapta. Bir yazarın güncesi bu. Hatta yayımlama fikri sonra ortaya çıkmış.
Entelektüel bakışla bir Londra turu için göz atılabilir satırlar barındırıyor.