·464 syf.····Okunma: 13 Nisan 2025 23:22 Serinin ilk iki kitabına göre bir tık geride ama yine de çok iyi roman. Kemal Tahir Türk edebiyatının en iyi kalemlerinden birisi. Kalemi de keskin. Zaman zaman, romanı bırakıp kendi fikirlerini anlatmaya başladığı bölümler var. Olay örgüsü ise ilk iki kitaba göre daha geride.