Yeter.
Bir kız var qmk her yerde babam şöyle babam böyle, fazla baskıcı ailem var diyor lan bu kadar acıklı ve baskıcı bir hayatın olsaydı nasil o telefon eline geliyor ki o kadar baskıcı bir aile varsa zaten şu an intihar ederdin amk.
·
451 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kimin ne yaşadığını bilemezsin bu kadar çok yargılamayın ya
Bak insanın hayatı kötü olabilir ama o kız çok abartıyor belli oluyor yani fake olduğu
E̶f̶s̶a̶n̶e̶༒︎Taha༒︎₭ɄⱤɄ₵Ʉ insanları kandırmak bazılarında huy olabiliyor gereksiz o da onun kendi ayıbı artık bizi ilgilendirmez