bir kadın bize çiçekleri sevdiğini söylese ama onları sulamasa, çiçekleri sevdiğine inanmayız. sevgi, sevdiğimiz şeyin yaşaması, gelişmesi için duyduğumuz etkin ilgidir. bu etkin ilginin bulunmadığı yerde sevgi olmaz.
Henüz bahsi geçen bir konu..:)
Kimsenin sevgisine bühtan edecek halimiz yok elbet.
Ama seven şarlatan değilse bunu hissettirmeli önce
Şairler yetişmiyor ki söyleyince de tesir ettirsin!