·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2025 09:45 ; 6/10
biraz iç karartıcı bir kitaptı açıkçası, romantik kısımdan daha çok ölen büyükanneye olan duyguları okuduk gibi hissettim. ikili yirmili yaşların sonlarında olmalarına rağmen orta yaş romantizmi okudum sanki. ikisi de o kadar benim zıt karakterlerimdi ki yani o yüzden kitapta sevebilecek bir şey bulamadım hatta bu yarı ölü ikili arasında favorim ölüm döşeğindeki büyükanne oldu, sonra verdiği şok haberle falan en heyecan verici karakter oydu ahahahha.
ama neyse ki her okuduğumda kendime diyorum ki bu içinde mini romantizmler bulunduran hikayeler serisi o yüzden yüksek beklentide olma. bunu söyleyince de normal sevimli bir hikaye kalıyor geriye, bir günde bitebilecek sevimli bir tanışma hikayesiydi ama serinin birinci kitabı kadar da iyi değildi, not düşmek gerek.