Öncelikle kitap komik falan değil mizahın yanından bile geçmiyor. Tüm reklam ve incelemelerde mizah ve komikliğinden bahsedilmiş ama alakası yok. Kitapta bir bütünlükte yok bazen anı bazen gezi bazen macera kitabına dönüşebiliyor her bölüm birbirinden alakasız. Tamamen zaman kaybı diyebileceğim bir kitap kesinlikle yorumlara ve reklamlara aldanmayın bir iki yerinde sadece hafif mimik kıpırdaması yarattı bende o kadar. Bir Kayıkta Üç Kafadar