Duzah / kitap yorumu
8/10
·528 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2025 13:59
vizelerimden önce okumaya başlamıştım ancak hem gündem hem vizelerim falan derken biraz mola vermiş gibi oldum ama neyseki bitirdimm. İlk başlarda evreni anlamakta biraz zorlanabilirsiniz. Kurallar ve karakter isimleri vs. biraz karışık olabiliyor. Ama birkaç bölüm sonra alışıyorsunuz. Slow burn olduğunu da belirteyim. Ana karakterlerimiz hep yan yana bu yönden çok hoş ama erkek karakter , Perva , biraz gıcık ahhaha temizlik hastası, öpüşemiyor, sevgili yapamıyor, sevemiyor gibi huyları var. kadın karakterimiz , Bengi , ise ailesinin onu herkesten saklaması yüzünden her şeyden habersiz büyüyo. Ailesi öldürülünce yolları Perva ile kesişiyor ve birlik oluyorlar. 10. bölümden sonra bende sarmaya başladı. Ben pek slow burn okumayı sevmem. Ama bu tarz karışık evrenler olan kitaplarda genelde birinci kitap sıkıcı olabiliyor. Şuan beni aşırı sardı o yüzden Wattpad'den devamını okuyorum :d Bağımlı olurum hemen biliyorsunuz. Tolun ve Sara karakterlerini sevdim. Özellikle Perva, Bengi, Tolun ve Sara dörtlüsünün olduğu sahneler çok keyifliydi. Perva'nın aşkından öldüğü sahneleri sabırsızlıkla bekliyorum :d Tavsiyemdiir
Duzah 1Hazel Noya · Ephesus Yayınları · 2025451 okunma
·
845 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.