Eserde arzusuna yenik düşen ve onun peşinden resmen saplantılaşmışçasına vazgeçmeden koşan bir doktorun bunu ‘amok’ olarak tabir ettiği hikaye anlatılıyor. Kendisi de bunun farkında olmasına rağmen yani sonunda cezasını çekeceğini bildiği halde saplantısında ısrarcı olan doktorumuz kendi sonunu kendi elleriyle getiriyor.
Başta yaptığının hekimlik adına yanlış olduğunu düşünsem de sonunda kendi hayatından vazgeçmek pahasına sözünde durması bu düşüncemden beni vazgeçirdi.
Sonucu üzse de hayat dersi niteliğinde, zaman zaman hatırlanıp tekrar okunabilecek bir kitap
Keyifli okumalar