Neden hiç mutlu değilsin Zeze? + Neden mutlu olmalıyım? - Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. + İyi ki bir defa geliyoruz Portuga. - Neden? + İkinci bir hayatı kaldıramazdım. 📜José Mauro de Vasconcelos
1000Kitap
·1 alıntı·
467 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyiki bir defa geliyoruz