Merhabalar.. Öncelikle ilk defa polisiye kitap okuduğumu başta belirtmek istiyorum..
Ve ilk olmasına rağmen muhteşem. Kitabı cinayet gerilim ve polisiye okumayı seven herkese tavsiye ederim.
O kadar güzel bir yazarı var ki, üstelik çokça sempatik. Kitaba gelecek olursam. Olaylar o kadar derin ki spoiler vermeden nasıl söylenir bilmiyorum ama tek nefes bitecek bir kitap çünkü ben 3 günde okudum çokça üstünde dursaydım eğer en aza inerdi eminim.
Bu Bir Cinayet Masalı - Köken Severek okuyacağınız ve hızlıca akan bir kitap şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum...
Sevgili yazar Eda akkuş kalemine sağlık bu şekilde devam etmelisin..
Eda Akkuş