Ağaç değilsin, yerini beğenmediysen değiştirebilirsinÇok çok çok güzeldi. Bence her şeyi yerli yerindeydi. Dil, kurgu, anlatım, olay örgüsü, hayat ve ölüm, mesajlar, tesadüfler, espriler, karakterler her şeyiyle harikaydı!
Rosie ve Rüyaların Romeo’su'na gönderme dahi vardı, e daha ne olsun! Hem komikti hem trajik. Kasvet bile dozundaydı, şok duygusunu da çok çok iyi geçirdi. Cidden bayıldım kitaba.
Seriyi bitirdim ve sıralamayı da şuraya yapayım :D
1.
Kuralın İstisnası ve
Dünyanın En Kötü Ekürisi
2.
Rosie ve Rüyaların Romeo’su
3.
Tatlı Bir Kaza ve
Sevgililer Günü Masalı
4.
Aşk ve Şans Oyunu Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.