·204 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2025 12:34 Yazarın ilk kitabı gibi, bu kitabı da çok güzeldi. Kurgusu, romantizmi ve entrikalarıyla beklediğimden iyiydi. Ayrıca, baş karakter Manas'ın yeniçerilerin içine sızan kurt adamlarla savaşması da çok iyiydi. Bence okunması gereken bir eser.