Kitap Hakkında duygu ve düşüncelerim
Puan vermedi·282 syf.··
2025 11. kitabı
Kitabı beğendim açıkçası klasiklerden sonra bu kitabın anlatım dili biraz gözünüze batıyor -yani ben pek uzman değilim ama bana öyle geldi-. Kitabın anlatımı pek beğenmedim ama konusu ve konunun birleştiği son oldukça güzeldi, birde Nora karakterine pek ısınamadım(Kitabın ana karakteri) sürekli bızıklıyor-zırlıyor oluşundan kaynaklandığını düşünüyorum. Sonuç olarak kitaba 10 üzerinden 7.6 verebilirim, bitirdiğime sevindiğim bir kitap oldu.
1000Kitap
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,7bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.