Kitap bir nevi anılardan oluşuyor. Yeri geldiğinde bir o kadar gözlerinizi doldururken, yeri geldiğinde de sizi güldürüyor. Ben çok beğendim. Hatta yazar hakkında bilgisi olanların da çok iyi bildiği" siyah pantalon" hikayesini de içinde barındırıyor. Bu hikayeyi okumanızı ya da en azından dinlemenizi tavsiye ederim. İyi okumalar...
Alişan Kapaklıkaya