Bence şahane bir kitaptı. Konusundan bahsedecek olursam, Veronika adında bir karakterimiz bulunmaktadır. Veronika'nın hayatı yolunda,ailesiyle mutlu, arkadaşlarıyla mutlu... kısaca güzel bir yaşam sürerken hayattan istediği anlam arayışını bulamaması ve kendini kaybetmesi sonucunda bir intihar girişiminde bulunur. Veronika gözlerini bir hastanede açar, burada onun gibi hastalar yer almaktadır. Gözlerini açmasının ardından buradan çıkınca olacak olan güzel hayatını düşünürken doktorun sadece birkaç günlük bir hayatın kaldı demesiyle birlikte bozguna uğratmıştır. O birkaç günde kendini ölüme hazırlamıştır ama bunun yanında dostluklar ve sadece birkaç gün sürebilecek bir aşk duygusuna kapılmıştır. ( belki de...) Tam öleceği gün doktorun söylediği şeyle değil karakterimiz tüm okurları da şaşkınlığa sürüklediğine eminim. Mutlaka okumalısınız... Bana sorarsanız hayatı anlamlandıramayanlar için bir pusula, kendini anlamayanlar için de bir yol gösterici olabilir... İyi okumalar.
Paulo Coelho