Puan vermedi·256 syf.··
2025 17. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2025 08:53
Irvin Yalom 'un okuduğum 4. kitabıydı, tüm kitaplarını okuyacağım gibi duruyor. Herkesin anlayacağı akıcılıkta ve dilde yazdığını düşünüyorum gerçekten her kitabı böyleydi.Yalnızca bu kitapta son bölüm olan terapistler kısmını sevemedim. Bu bölüm haricinde kitabı yine evet ben de böyle düşünüyorum, tam olarak bu şekilde hissediyorum diyerek okudum. Kendime notlar çıkardım ve kendi adıma farkındalığımı arttırdı. Bazı korkularımın altında aslında ölüm korkusu yattığını, bunun normal olduğunu, yalnızca benim böyle hissetmediğimi ve bununla nasıl baş edebileceğime dair birkaç yöntem olduğunu öğrendim. Yalom'dan bir terapi almayı çok isterdim. Ayrıca tüm kitaplarında kendisi dahil herkesin insan olduğunu ve yaşadıklarımızın, hissettiklerimizin hep insana dair olduğunu anlatıyor. Bunun da çok önemli olduğu kanısındayım. Kısacası kolay okunan, güzel ve önemli noktalara değinen psikoloji kitabı.
Güneşe Bakmak Ölümle YüzleşmekIrvin D. Yalom · Pegasus Yayınları · 20173,388 okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.