Kitap çocuklar için yazılmış. Ama asla bir çocuk kitabı değil. Kullandığı dil ile çocuklara hitap etmemekle birlikte, içerisinde tomarca uydurma olay var. Bununla da yetinmeyen yazar bir ayette uydurarak kitabı bitiriyor.
Ayet-i kerîme indi:
Yâ Muhammed! Sen Hamza'nın kızı Fatıma'yı kendi kızın kabul etti isen, bizim lutfumuz ve merhametimiz de senin ümmetini kabul etti.
Bu ayet hangi kitabın ayeti... Kur'an'ın bu şekil bir ayeti yok.... Ve binlerce insan, binlerce din düşmanının bile veremeyecegi zararı barındıran bu kitapları sırf dini kitap diye çocuklarına okutturuyor... Bu kitaplar, ülkemin acı bir gerçeğini tokat gibi suratimiza vuruyor... İsteyen istediği kitabı basıyor... Göstermelik incelemeler dışında hiçbir denetim yok... Bu kitaba izin verenlerin, bu kitabı okuduklarını hiç düşünmüyorum... Okudularsa ve buna rağmen bastilarsa İslam'ı gerçekten sevenler olduklarını düşünemiyorum... bu kitaplar bu aziz dine zarar veriyor... İçerisinde çizgi film gibi resimler barındıran her kitap, çocuk kitabı olmuyor... Ve en önemlisi, okumadığımız kitapları çocuklarımıza okutuyoruz... Bunu da geçtim okusak bile, kendi kitabımızı bilmediğimiz için, bu cahillik dolu kitapları severek çocuklarımıza okutturacak kadar cahiliz...
Ve en acısı ben 5. Sınıf öğrencimin bu kitabı getirip öğretmenim ben okudum, siz de okur musunuz demesiyle bu kitabı okumaya başladım...