Kül Kelebek
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2025 34. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2025 14:28
Selamlar bugün bu kitaba başladım ve tam 5 saatte aralıksız 480 sf okudum aşırı iyiydi karakterleri ilk kitapta tanıyoruz ikinci kitapta da onlar ailedenmis gibi oluyorlar sonu açıkçası ada nin varisi bırakıp gitmesi üzücüydü ada gider,varis kalır. Kitapta olaylar ilk kitaba göre daha fazlaydı biraz daha olayları anlıyorsunuz ilk kitapta anlaşılmayan her şey ikinci kitapta ipuçları ile ortaya çıktı üçüncü kitabı da birkaç zaman sonra alıp okumayı düşünüyorum çünkü bu seriyi aşırı sevdim keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplardan biri oldu okuyun okutun öneririm ama benim gibi aralıksız 5 saatte okumayın psikolojiniz ve gözleriniz için önermem jskshsjss iyi günler dilerimmm kitapta geçen küçük prensi de okumayı unutmayın kitaplarla kalinn:))))
Kül KelebekBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20213,383 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.