·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2025 14:28 Selamlar bugün bu kitaba başladım ve tam 5 saatte aralıksız 480 sf okudum aşırı iyiydi karakterleri ilk kitapta tanıyoruz ikinci kitapta da onlar ailedenmis gibi oluyorlar sonu açıkçası ada nin varisi bırakıp gitmesi üzücüydü ada gider,varis kalır. Kitapta olaylar ilk kitaba göre daha fazlaydı biraz daha olayları anlıyorsunuz ilk kitapta anlaşılmayan her şey ikinci kitapta ipuçları ile ortaya çıktı üçüncü kitabı da birkaç zaman sonra alıp okumayı düşünüyorum çünkü bu seriyi aşırı sevdim keşke daha önce okusaydım dediğim kitaplardan biri oldu okuyun okutun öneririm ama benim gibi aralıksız 5 saatte okumayın psikolojiniz ve gözleriniz için önermem jskshsjss iyi günler dilerimmm kitapta geçen küçük prensi de okumayı unutmayın kitaplarla kalinn:))))