Puan vermedi·736 syf.····Okunma: 20 Nisan 2025 21:18 Geldik serinin son kitabına Diyebileceğim tek bir şey var o da bu kitap serinin en iyi kitabı net! Bu fantastik diyar ile ilgili her şeye fazlasıyla doyduk ve tüm sırlar sonunda ortaya çıktı. O kadar keyifle okudum ki anlatamam. Bir yanım bittiği için üzgün olsa da seri inanılmaz güzel sona erdi
İçeriğinden bahsedecek olursam dostlarım bu sefer çoğunlukta savaş zamanı ve düellolar ile geçen bir kitap olmuş. Fakat her bölümde gerçekten yeni bir şeyler öğreniyoruz veya yeni bir kaos ile karşılaşıyoruz. Tanrıçaların güç hırsı, Nova’nın aslında bir tanrıça olan Gela’nın kızı oluşu, Adriana’nın geri gelişi…. O kadar çok şey var ki kitapta ve o kadar akıcıydı ki. Sonunda Daren ile Nova hakkında istediğimizi aldığımızı düşünüyorum. Diyar da sürpriz bir şekilde yıkıldı ve yeni düzen geldi. Kayıp şehir Atlantis ortaya çıktı. Bir çok şeye şahit olduk sonunda