"Kitabı elime aldım ve bırakamadım... Harun ve Mavi’nin aşkı öyle bir sarıyor ki insanı, bir yandan 'keşke' dedirtiyor, bir yandan da 'böylesi aşk kaldı mı?' sorusunu sorduruyor. Kültürel farklılıklar, aile baskısı, gelenekler… Hepsi birer engel gibi çıkıyor karşılarına. Ama aşkları o kadar gerçek, o kadar yürekten ki... Bazen kızdım, bazen ağladım, bazen içim ısındı. Canan Tan yine duygu yüklü bir hikâyeyle kalbime dokundu."