Kitabın anafikrini çok güzel buldum. Okumanız için keşkelerinizin veya pişmanlıklarınızın olmasına gerek yok, (olanlar zaten kesinlikle okumalı) Bunları yaşayanların nereye varacağını anlamak için de okuyabilirsiniz çünkü sonuç çok güzel . Hikaye bence çok başarılı herkes okumalı..