·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2025 22:42 "Bir ağaç dikmek için en iyi zaman bundan 20 yıl önceydi. En ikinci zamansa şimdi"
Yazarın bu kitabını tüm eğitimciler mutlaka okumalı. Okudum bitti çok beğendim denilemeyecek kadar hayata uygulanacak bir başucu kitabı .
Eline emeğine sağlık @tuğbacoşkuner umarım okurken hayallerini kurduğum tüm etkinlikleri öğrencilerim ile yapabilirim. Işık ve umut oldun.