·448 syf.····Okunma: 22 Nisan 2025 01:06 Kitabın baş karakterleri 17 yaşında lise son öğrencileri. Karakterlerin eskiden yakın arkadaş olup sevgililiğe giden bir ilişkisi varken bazı olaylar sonucu düşman gibi oluyorlar. Kitap ayrıntılı olmasada yetişkin sahneleri var ve bana göre 18 yaşından küçükler nasıl evlenemiyorsa bu şekildeki ilişki içinde olmamalılar o yüzden kitabı sevemedim. Arkadaşlarının yaptıkları şey için pişman olmasını okumak isterdim. Babasıyla daha havalı bir konuşmada beklerdim. Yabancı yazarların çoğunun bahsetmeyi unutmadığı homoseksüel ilişkiler içeriyor. Kamp sahnelerini ve konuşmaları okumak keyifliydi.