Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 22 Nisan 2025 11:05 İsmini çok duyduduğum bir yazar olduğundan kitabını okumak istedim.Kitap ara ara merak uyandırarak sürekleyici olmuş kısmen ama içeriği çok zayıf buldum. Tekrara düşülmüş bir kaç yerde ayrıca içki bayağı güzellenmiş bilmiyorum anlattığı sokakta yaşam öyle olduğundan mı yoksa içkiyi güzellemek içinmi sokaktakiler öyle oldu anlamadım.Biraz harcadığım vakte hayıflansamda içinde insana ve hayata dair birkaç özlü ve anlamlı söz hatrına bitirdim diyebilirim