İnsanlar üç gruptur bence. Bunların ilki; çıkarı için başkasına iyilik yapandır. Bu türe göre, iyiliğin bir tek anlamı ve amacı vardır; insanları kendisine köle etmek. İkincisi; yalnız kendine iyilik yapar, başkalarını hiç düşünmez. Bu tür, açgözlü ve saldırgan insandır. Böyleleri, akan her damla kanın hemen altına dönüşeceğini bilse, hiç çekinmeden bütün insanları keser. Üçüncüsü ise; kendine de başkalarına da iyilik yapmaz. Bu, cimri ve ahmaktır. Kasasını doldurmak için aç kalmayı göze alır.
Sayfa 81 - Karbon Kitaplar
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.