·352 syf.····Okunma: 23 Nisan 2025 12:02 Ay inceleme yazmayı özlemişim jssknslsj
başlıyorummmmm
Kitabın konusundan bahsedecek olursam eğer...
Bir Kar Küresi var sadece oyuncu,yönetmen vs yaşadığı birde kar küresinin dışı var ve Kar Küresinde içinde yaşanan herşeyi tüm dünya izliyor. Ana karakterimiz Chobahm yönetmrn hayali olma kurar ve aynı zamanda herkesin sevdiği aynı zamanda ikiz kadar benzerliği olan Haeri hayranıdır. Chobahma için sunulan bir fırsat hayatını değiştiriyor ve gerçeklerle yüzleşiyor.
Yorumum gelecek olursam
Her yaşa uygun diyebilirim.
Ben kitaba daha büyük beklentilerle başladım ama sanırım ben fazla büyütmüşüm pek düşündüğüm gibi değildi. Şaşırtıcı mıydı evet kesinlikle ama yinede bilemiyorum pek düşündüğüm gibi değildi.
Buna rağmen orta sayfalarda sayfa çevirerek ne kadar hızlı aktığını söylebilirim oldukça akıcı. Ana karakteri sevmem bu kitabı sevmemin en büyük artısı. Buna rağmen 2. kitabı alıp okuyacağım.
Kötü diyemem ama herkesin düşüncesi farklı. Yinede önereceğim bir kitap.
İyi okumalar️