Puan vermedi·559 syf.····Okunma: 23 Nisan 2025 12:50 Kitabı beğendim çok güzeldi İlk 200 sayfası yer yer çok sıkıcıydı asla okunmuyordu anlaşılmıyordu yani o 2 bölümde ilk 2-3 sayfanın 2 bölümünde hiç anlamadığım yerler vardı ama ilerleyen bölümler çok açık çok hızlı okunuyor yani Günde 400 sayfa gibi bile okunabilirdi çok akıcı bir hikayesi var zaten hikaye hepimiz biliyoruz Çok güzel bir hikayeydim o zaman açıkla olsa da