·296 syf.····Okunma: 23 Nisan 2025 15:20 Size birşey diyeyim mi. Kitabı sabah bitirdim ve şuan aşırı kötü haldeyim. Yani keşke bitmeseydi diyorum, o kadar güzeldi kiii. Muhtemelen seride en sevdiğim kitap olacak, bakıcaz. Full Nova ve Daren'ı anlatıyordu. Dünyada oldukları için de ayrı eğlenceliydi. Beraber sinemaya gittiler, yürüyüş yaptılar ve dahası. Kim Ateş Lorduyla sinemaya gidip korku filmi izlemek istemez ki kdkdkskdkkskd