Her kitap ta bu ikili favorim, daha iyisini yok sevemem diyorum ama her bir kitap bir diğerinden daha iyi. Vance yaa cok tatlıydı, geçmiş hesaplaşması. İyi ki arkadaşının peşinden gitmiş ve yolu bizim tatlı kasabamıza düşmüş. Şimdi son kitap ile seriye veda edeceğim ama daha okumadan Meteo yeni favorim olacak gibi hissediyorum