Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 09 Kasım 2024 13:37 Baya önceden okuduğum bir kitap ama yinede incelemesini yazıp rahatlamak istedim. Ciddi anlamda bu kitabı öven insanlara burdan selam olsun. Kafka'ya bir lafım yok, ama bu kitaba gayet geçerli bir şekilde baya bir lafım var. Günlük hayat örgüsünden bahseden, sadece Kafka'nın mektuplarından oluşan, özel hayat gizliliğini ihlal eden bir kitap. Adam izin vermeden kitap basmışsınız. Romantiklik anlayışım bu değil. En azından benimki. Her gün aynı şeyler yaşanıyor ve sizi sürükleyebilecek, tutunabileceğiniz her hangi bir dalı yok, yani ben bulamadım.