Bu seri niye hak ettiği değeri görmüyor? Muhteşem!
10/10
·696 syf.··
2025 28. kitabı
·
33 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2025 16:54
O kadar kapsamlı bir kitap ve seri ki yaşanan her şeyi büyük bir hayretle okuyorum, zaman zaman yaşanan olay üstüne olay (ki bunların çoğu kötü) beni biraz daraltsa da kitabı elimden bırakamadım. Seri haricinde bakarsak ilk kez bu kadar çok karakterden okuduk ve bunu hem anladım (kitaptaki karakter bilmem kaç parçaya bölündüğü için onlardan ayrı ayrı ancak bu şekilde haberdar olunabilirdi) hem de Zander ve Romeria biraz geri planda kaldığı için hoşuma gitmedi. Yine de son yüz sayfayı onlardan okumak beni kendime getirdi. Tüm karakterler bir yana, Romeria açık ara en sevdiğim ve saygı duyduğum karakter. Kendini ölümlü sanarak büyüdüğü için ölümlüleri bu kadar düşünmesi normal sayılabilir ama bence değil. Herkesin Kraliçesi olan kişi, gerçekten bu niteliğe sahip tek kişi. Büyük bir heyecan ve merakla yeni kitaba geçiyorum, umarım onda Romeria ve Zander'i daha fazla okuyabilirim. Not: Bu seri niye abartılmıyor ve daha da önemlisi okunmuyor? Kitaplar çok kalın olduğu için göz korkutabilir ama acayip akıcı ve göz açıp kapanıncaya kadar bitiyor. Fantastikten biraz bile hoşlanıyorsanız içindeki kaoslara bayılırsınız!
Hırsızların ve Kaosun KraliçesiK. A. Tucker · Artemis Yayınları · 202479 okunma
·
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.