Okuduğum kitapların çoğunluğu gerilim türünde olduğu için sonlarına çok şaşırıp ters köşe olmam fakat bu kitap öyle bir şekilde bitti ki... Kafamda bir sürü ihtimal vardı sonuna dair ama hiç tahmin etmediğim şekilde bitip beni şok etti. Bence gerilim, ters köşe romanları okumayı sevenler mutlaka bu kitaba şans vermeli.