·192 syf.····Okunma: 26 Nisan 2025 13:43 "Sonu öyle olmasa ah keşke..." Diye sitem ettiğim inanılmaz bir kitap. Belki de yazarın dediği gibi kavuşmamak daha iyidir. Herşeyden önce yazarın bizi alıp sanki o yıllarda yaşıyormuşuz gibi hissettirmesi bile oldukça etkileyici. Sabahattin Ali aşk kavramını öylesine anlatmış ki gerçekten durup düşündüğümüzde mantık dışı olan, aklımızdan geçmeyecek şeylerin aşık olduğumuzda bu düşüncelerden kaçamadığın bir his haline dönüşmesi okurun tabiri yerindeyse iliklerine kadar hissetmesine vesile olmuştur. Herhangi bir kitap severin okuyup beğenmemesinin imkanı olacağını zannetmiyorum...