Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 21 Mart 2025 13:05 Şermin Yaşar'ın okuduğum ikinci kitabı. "Gelirken Ekmek Al" da bu kitabı da aslında isimleri gibi çok içten ve samimi. İçindeki her hikaye apayrı bir noktasına dokunuyor insanın.
Bazen derin bir sızı hissediyor insan bazense ağız dolusu gülmek geliyor içinden. Ama her biri muhakkak düşündürüyor üzerinde. Çok tanıdık gelen duygularla okunup göz açıp kapayıncaya kadar bitebilecek ama aynı zamanda hemen bitmesin diye her hikayesi başka vakitlerde okunabilecek bir kitap