kitap yorumu
8/10
·264 syf.··
2025 2. kitabı
Açık bir şekilde söylemek gerekirse kitabı okurken utandım. Bu kadar fazla bolluğun içerisinde hâlâ şikayet eden insanoğlundan bütün benliğimle utandım. Varlığın içinde yüzen çoğu insanın 'İmkanım yok, olsa yaparım' sözü bu kitapta tamamen çürütülmüş. Bu kitap yokluğun içinde varlığı, cahilliğin içinde de bilgeliği o kadar iyi yansıtmış ki okurken nutkum tutuldu. Her daldan konu var; fedakârlık, azim, mücadele, büyük bir baş kaldırı, inanç ve dahası... Yokluğun içinde varlığı oluşturmak sadece sizin elinizde.
Rüzgarı Dizginleyen ÇocukWilliam Kamkwamba · Beyaz Balina Yayınları · 20244,959 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.