·248 syf.····Okunma: 19 Nisan 2025 23:24 𝕂𝕚𝕥𝕒𝕡 𝕐𝕠𝕣𝕦𝕞𝕦
Selçuk Baran' la tanışma kitabım oldu. Sade ve derin cümleleri var. Kalemini beğendiğim yazarlar arasında yerini aldı. Biraz aylak adam ve oblomovu hatırlattı bana.
O kayıp solgun adamın içindeki çalkantılı duygulara şahit oldum, kendini bir yerlere koyamayan, hiç bir yere ait olmayan hissini sarıp sarmaladım. Her sabah aynı fincandan içtiği sütlü kahveye, o fincana yüklediği anlama, suskunluğunun altındaki o iç konuşmalarına tanık oldum adeta.
Mehmet Taşçı, emekli bankacı... İçini kaplamış bezginliğinden kurtulmaya çalışıp yalnızlaşan solgun, suskun bir adamın hikayesi...Severek okudum, tavsiyemdir.